Skip navigation

eu trebuie să muşc până îmi şfichiuie aerul dinţii
o să vorbesc pe urmă sâsâit
cel mult 25 de minute
e ritualul meu de trezire să muşc din ora aia primă a dimineţii
oră cu gust pâclos de burete
moliciune greţoasă puţin veştejită de avocado

muşc aşa cum unii conversează politicos singuri
(cu toţii vrem să ne încredinţăm că suntem încă aici)
muşc aşa cum mi-aş asculta propriul glas m-aş pişca de obraz mi-aş strânge mâna cordial şi ferm
muşc să îmi amintesc gustul de burete şi avocado
atunci când un taxi mă împroaşcă mocirlă rece udă
şi mocirla îmi cade în picături bombate nestingherit prin claviatura coastelor
atunci când pomii îşi smulg florile ca pe fire nedorite de păr bătrân
şi petalele cad prin umerii mei îmi flutură la mers pe sub unghii

unii preferă să spargă vesela cu floricele rozalii din porţelan
eu îmi ascult dinţii
cum se ascut

Lasă un răspuns

