Skip navigation

mestec bomboane cu baneze fascinată de teleenciclopedia
aha care vasăzică americanii sunt ăia care umblă la costum şi cu pălărie baston umbrelă
şi ce bune sunt banezele astea din bomboane foarte bune

mi-e dor de mara de ce pleacă în toate verile la ţară de ce se lasă dusă
îi mai şi place adică la ţara aia ţine mai mult decât la mine
o mai am pe ţuca balerina
şi la bloc pe irina blonduţă şi sfioasă
cu ochii perfect rotunzi cafenii ce-mi mai place numele ei şi pe mirela roşcata cu pistrui

da nu-i tot aia mara e mara îi păcălim pe copii
că suntem surori gemene şi toţi ne cred
nu-i tot aia într-o zi ţuca i-a scos genele de la un ochi păpuşii mele preferate
şi irina nu ştie să coloreze frumos îmi mâzgăleşte cărţile
iar mirela are nume urât
da i se potriveşte e tare ciudată cu atâţia pistrui peste tot şi părul roşu

ar mai fi livia şi costel
livia e cam rea şi cam prostănacă şi costel e chiar prost de tot
o dată s-a rătăcit de la librărie până acasă auzi şi e mare e deja la şcoală
mama zice că se duce degeaba
şi mai sunt şi furăcioşi ăştia doi îmi şparlesc jucăriile când pleacă seara de la mine
da eu tot le dau din miraculoasele mele bomboane cu baneze

bomboane ronţăite cu lacrimi la teleenciclopedia mi-e dor de mara

Lasă un răspuns

