Skip navigation

ei bine eu mă tem mai degrabă de cicatricele din bolta sufletului alea vârstate cu unghii scurte şi tari
alea cu sânge mereu curgător mereu în nuanţa aia bordeaux care nu e niciodată out
să te văd acum dacă tot te dai aşa tare să te văd
cum dai cu laseru peste cicatricele alea din carne despicată şi cu tivul deşirat
hai începe începe odată o să bat din piciorul drept o să bat cu toată forţa

prima oară când am făcut aşa am căpătat o păpuşă foarte lungă si moale costumată în marinar
sunt tare curioasă

el mi-a desenat pe burtă o ghirlandă de viţă
toamna asta o să mă caţăr pe ea
până la prăsele până la capătul convex până la moarte o să mă caţăr

toamna asta am să plec pe o spinare de grifon

în ţările calde cerurile sunt întotdeauna galben muştar

Lasă un răspuns

