Skip navigation

Încolăcit pe arşiţa sânilor
Cu şapte noduri marinăreşti
Fierbinte umed crud păgân să te hrănesc din coastele mele
Mămăligă vârtoasă şi aburindă

Când ţi se face dor n-ai decât
Să te holbezi bine la bateria chiuvetei din bucătărie
Mi-ai zis într-o seară că e la fel ca gâtul meu trândav răsturnat
Sub limba ta răsucită
Degeaba
Ca mine n-ai s-o înşurubezi niciodată pivotant ca o bormaşină

Deschizi larg geamurile când dormitorul miroase a supă
Dar mâinile mele cu miros de pătrunjel
Tocat la 7 dimineaţa te excită
Am aruncat cheile în buzunarul de la geantă
Pedichiura cu sandalele gata încălţate

Din prag îţi înfigi incisivii în coasta mea
Mămăliga aburindă e mai gustoasă cu fire de pătrunjel

Lasă un răspuns

