Skip navigation

sunt un borcan oarecum vechi
2 dungi de rugină închegate în ridurile gâtului
ia-ţi pălăria să nu faci insolaţie
din femurul tău mi-am cioplit
scoici perfect rotunde să ascult zbaterea crabilor
pe gingii şiroaie scurte de apă tonică
acru-amărui cum e voma
de fiecare dimineaţă

în interiorul marelui ceas
musculiţe corbi dromaderi păpădii
la ore foarte precise viteze foarte bine socotite
extensii fandări rotiri salturi pe spate
eu un agregat tu un agregat
păpuşi cu membre hieratice
ne îmbrăţişăm din ochi când între benzi
avem linie punctată
din marele pendul ieşim pe rând
să adulmecăm lumina
şi cât aş fi vrut să mă nasc rotiţă zimţată
cea mai măruntă zimţii bine piliţi flamboyanţi
într-o zi să mă pun de-a curmezişul
şi să opresc tot caruselul ăsta
comedie noire cu inorogi vopsiţi alb caleşti din lemn copii cu lacrimi
înţepenite sub omuşor

maybe next time

Lasă un răspuns

