Skip navigation

aduci aşa bine aici cu angelina ta am renunţat întâi la machiajul sfumatto la exerciţiile de contractare a muşchilor gurii o o ooo oooo
ha ha ce bine semeni cu leeloo din “the 5th element” a urmat masacrul pletelor portocalii masacrul ochilor inocenţi aici mi-au sărit mulţi prieteni în ajutor
de vreo săptămână şi ceva gata cu periodicele accese punk-rock-emo black still so ravishing and so cool centura mea nouă din gloanţe
în ultimele două zile “push-up” a ajuns “out” libertatea e un drept fundamental şi universal nu-i aşa

înălbită precum ceapa rotunjindu-se dintre multele foi am hotărât să mă întorc la mine

Lasă un răspuns

