Skip navigation

Oare ce mama naibii caut eu
În dezmembrantele depresii
Şi în trecutul cel tăcut;
În strălucirea ochilor ce am pierdut,
Pierdută-n ochii ce n-am vrut?!

Ce naiba caut eu un sfert de ceas
Prin ateliere cu pereţii reci;
În pragul parcă moale ca de lut,
Privind pierdută-n ochii ce-am pierdut,
În strălucirea ochilor pe care nu i-am vrut?!

Oare ce mama naibii caut eu
Târând lasciv pe trepte o jachetă,
Pe umeri bluza ce atârnă capricios?!
Ce naiba cauţi tu în carnea mea,
Ce naiba cauţi tu în gândul meu,
În fiecare gest, în fiecare venă, os?!

Lasă un răspuns

