Skip navigation

Ţi-am fost Suzană cu ochi verzi

Scrisorile noastre îşi fluturau sfidător slovele din oţel

Aveam şi eu gratiile mele

Aşa ne-am şi găsit

După forma, culoarea, înălţimea şi durerea gratiilor

Nu ne-am întâlnit niciodată

Decât pe 3-4-5 pagini de dictando mic

Ce înghesuite stăteau promisiunile cu miez sincer de convenienţă

Un aproximativ infractor romanţios şi tandru

Villon de Iaşi şi de secol 21

O aproape poetesă practicând scuba-diving prin fantazări liricoide

Suzana ta cu ochi verzi a crescut în ultimii patru ani

N-aş putea spune cât şi în ce fel

Ochii îi are tot verzi, tot boldiţi

Dar a pierdut-o undeva pe Suzana

Corespondenţa e la locul ei, un pachet legat cu elastic.

Lasă un răspuns

