Skip navigation

Sunt recunoscătoare că am atins albastrul cu vârful degetelor de la picioare
când mă ridicai în braţe şi mă priveai atent şi curios
şi te mirai ca sunt de-adevăratelea
O dată mi-ai zis că îţi place cât de frumos te privesc
să te privesc aşa mereu mi-ai zis eu îţi făcusem o poză cu ochii mei
fără cameră foto 4 degete o clipire de ochi un click cu aratatorul drept
ca să-ţi aminteşti singur de mine

Am fost îmbracată în cer de 4 ori la rând
A cincea oară am purtat roşu şi alb
ai zis că-mi sta bine în roşu
A fost ultima dată

5 Comments

  1. 🙂 O sensibilitate care emotioneaza!

  2. Ar cam fi timpul unei revederi.

  3. Pai de ce sa traiti in trecut? 😛

    Momentele placute merita retraite.


Lasă un răspuns

