Skip navigation

Era cea mai veselă fată din lume

surâs veşnic surâs egal

modelat fifty-fifty din şerbet şi plastilină la discreţie

A suci smulge frânge

e în firea oricui

îmi spunea albul ăla înăcrit înecăcios

albul ăla duhnind a neoameni

Eu stăteam între patru rotile

ca într-un corset

o figurină de pluş căptuşită cu vată

m-aş fi sucit la dreapta

clădirea aia mică şi ştearsă

îmi zvâcneau tâmplele de emoţie

la fiecare revedere

poate acum poate chiar în clipele următoare

Dar clipele treceau prin mine

şi eu treceam prin ele

în corsetul meu rece de fier

şi atât

Clădirea se făcea tot mai puţină

ca în filmele vechi

când se mima distanţa

Cea mai veselă fată din lume

s-a sucit smuls frânt

Eu am ales să rămân

Lasă un răspuns

