Skip navigation

în restul timpului pe care dumneavoastră îl măsuraţi cu atâta minuţie sunt un om liber

îmi modelez dimineţile în cireşe coapte pe un cer moale verde sticlos

umblu printre oamenii orbi cât de halucinant alunecă unii pe lângă alţii

nu se ating niciodată precizie de invidiat

amiezelor le dau forma nisipoasă a vocii lui

construiesc poveşti toxice pentru care nu s-au descoperit anticorpi

nu eşti erou de epopee să întinzi molime războaie pentru o poveste obscură de iubire

ştiu

şi mai ştiu că dacă un trup mi-ar defini visul atunci

în mine ar creşte plaje goale plaje îngheţate plaje gri

în ce culoare mi-aş picta viaţa

de-a lungul geamurilor ar cădea obloane de fier

tavanele geruite s-ar închide pentru totdeauna

eu aş sta în mijloc pe parchetul vechi şi mi-ar fi atât de gol atât de apăsat atât de frig

Lasă un răspuns

