Skip navigation

 

gândurile mele desculţe
aiurea prin răcoarea gelatinoasă a dimineţii
inima mea
despletindu-ţi-se în cale
dacă n-ai greşi din când în când
n-ai mai fi atât de minunat
instinctual strălucitor crud sfânt senzual îngândurat combativ
măcar o dată de nu şi-ar mai croi zorii drum prin pieptul meu
muşcătura lamela rotindu-se precis carnea zdrenţuită sângerândă atârnând caraghios
ritualul ăsta mă plictiseşte de moarte
uneori obosesc nepermis de tare
de iarba prea uscată dorul prea lung şiruri prea greoaie de păsări prea încete
scriitorii fac dragoste cu orice vor mi-a zis ea
înnădind stropi de viaţă din ţigara de foi încă o zi-simulacru

 

Lasă un răspuns

