Skip navigation

o să mă dezbrac de pielea asta întocmai ca şerpii

o s-o fac încet metodic senin milimetru cu milimetru

până când vei fi suficient de departe de inima mea

ca să n-o mai doară

în tot cazul îţi datorez nişte scuze

îmi cer iertare că te-am iubit prea mult

atât de mult încât te-ai speriat şi ai vrut să fugi jos în stradă

semaforul pe roşu intersecţie mare traficul aglomerat

nu conta nimic altceva decât să fugi să fugi

mare lucru n-o să se schimbe între noi

o să zâmbesc la fel când vorbim la telefon

pentru că zâmbetul la telefon se simte

şi atunci ziua ta sau noaptea va fi puţin mai frumoasă

tu o să te bucuri fără să ştii acest lucru

şi eu o să zâmbesc mai cald mai strălucitor bucurându-mă simplu de bucuria ta

Lasă un răspuns

