Skip navigation

Conform zilei mele de nastere, pe 7 a fost baba mea. Si chiar pe aceea am ales-o. Pe undeva, fiindca aveam speranta ca se mai imbuneaza vremea. A fost si, in acelasi timp, n-a fost asa.

Am avut parte de o dimineata draguta

multumita ingerului meu pazitor, care a avut grija sa ma trezeasca din somn la limita, atat cat sa nu intarzii la job, dar si cat sa apuc sa-mi beau cescuta de cafea de 300 ml si sa reusesc sa nu ies pe poarta cu hainele pe dos.

A urmat o zi draguta,

fiindca lucrez iar pe un proiect dragut,

fiindca am avut parte de respondenti simpatici (desi, unii, cu totul involuntar, bietii de ei…),

fiindca am primit ceva dragut de la unul dintre oamenii cei mai draguti pe care i-am cunoscut in ultimii 31 de ani.

Iar seara a fost si ea la fel de draguta,

fiindca am topait prin baltoace si printr-un soi de semi-ploaie, …capul descoperit, gatul gol, …muzica buna in urechi pana la metrou si pe urma de la iesirea din metrou pana acasa,

fiindca am gasit o zambila si o orhidee dragut ambalate, parfumate, proaspete si abandonate in intuneric, umezeala si frig,

fiindca am primit un deliciu de cina, drept pentru care acum stau in pat tolanita peste masuta cu lap-ul mai ceva ca faimosul Garfield,

fiindca am vazut un film… nu, nu dragut, as fi mult prea superficiala sa-l numesc asa… sa zicem doar atat… un Film.

Si am avut o noapte draguta,

fiindca am primit o veste… nu draguta, nu… as putea-o numi vestea vietii mele… dintr-aia care, daca se adevereste, dupa aceea poti muri perfect linistit si impacat.

Sunt ultima fiinta de pe lumea asta care ar putea crede in superstitii. Treaba asta cu baba de martie e doar un joc… dragut. Dar in numere cred. Pentru ca asta nu e superstitie, e stiinta. Iar data de 7.III.2014 contine mai multe elemente magice, prea populare ca sa le mai discut, la fel ca si data nasterii mele, 25.XII., care, printr-un calcul reductionist elementar, devine echivalentul lui 7.III.

Si iata cum, printr-un nebanuit sotron al intamplarilor, am ajuns eu sa traiesc o zi cu adevarat Draguta, atat de Draguta ca n-am putut rezista sa n-o povestesc lumii intregi 🙂

Lasă un răspuns

