Skip navigation

Acum cateva zile am auzit prima oara de existenta unui alt fel de videochat decat acela cu care ne-am obisnuit in vremea din urma: o persoana (imi vine greu a numi „om” o bovina dezaxata si total ridicola) isi extrage placerea sexuala din privitul unei alte persoane care mananca; de fapt, ca sa fiu mai exacta, care infuleca si se indoapa pana la refuz. Si totusi, s-ar parea ca nu e cea mai stupida forma de voyeurism sexual. Eu am descoperit cel putin una si mai si: holbatul la cineva care isi sufla nasul 😐 Altfel, de ce ar mai simti unii nevoia sa-i fixeze pe altii aflati in exercitiul acestei umile functiuni fiziologice? Lunile de iarna trebuie ca le gasesc respectivii de-a dreptul… orgasmice ;))

Lasă un răspuns

